Thursday, November 4, 2010

mY LoVeLy BrO....

Perempuan juga di kenali sbg kaum hawa. Aku juga dr kaum yg lemah ini. Dan aku mengakui yg aku mmpunyai hati yg sgt lembut.. Aku punyai satu kelemahan iaitu aku mudah jatuh hati pd lelaki dlm sekelip mata shj.. tp aku xpna amek serius perkara ni sbb aku ase ini adlh perkare biasa..cume yg merisaukan aku adlh pndngan org len terhadap aku yg mgkin dorg melebarkan aku sebagai PLAYER..aduh!!aku pon xtau nk ckp cmne lg..ati aku ni mmg senang cair kpd lelaki yg rapat ngn aku...

Dlm rmi2 laki yg aku knal,cume sorg ni jela yg aku xtersgkt..nk kata die xensem,mustahil la kan..lihat jela gamba tu..bkn men comel lg kan..aku knal die mse aku form 3. kami saling mngenali smase die masok ke dlm team cheerleader skola aku..aku tau sume student dok usha die n aku pon xketinggalan jgak..yg pling aku terkejot,dlm rmi2 awek cun dlm team kiteorg uh,aku jgak la yg die nk tgor..pergh!!time uh mau xgelabah aku ni..hahahha..mne x nyer,mamat pling hot kt skola uh tgor aku yg terbrape nk cun melecun ni..hhahah..giler gempak!!

lama kelamaan kami knal,perasaan aku kt die pon mule brubah.ha,,mmg brubah abes la..bayangkan dr aku ske die utk jd kan bf bleh brubah sehinggakan aku aggp die jd abg aku..Suatu ari uh die borak lme giler ngn aku on the phone..die kate ade hajat..aku dh plik,amnede la mamat ni nak..die melamar aku kot!!melamar aku jd adik angkat die..hahahha..die ckp die tringin sgt nk adek sbb die ank bongsu n die busan xd spe nk die ajak kongsi2 cerita sbb abg n akk die sume dok jaoh2..aku pon xkesah sbb aku pon xd abg an..sjak dr aritu la secare rasminyer aku jd adik die n die jd abg aku..

tibe2 je die ilang..d la dlm sebulan jgak..puas aku cr die..aku kol n msg die xjwb..last2 aku kontek die melalui myspace..esknyer aku dpt msg dr die mgatakan jgn cari die lg..sedeynyer aku..knape die wat aku cmni??sjak dr aritu,aku tros buang num die n aku mlas nk pkir psl die lg..

pada isnin yg lalu,mcm bese la rutin aku melawat ke setiap bilik di wing aku uh..tibe2 je d satu num yg aku xknal kol n aku pon agkt la..punyer la aku tnyer spe la mamat ni kan..alih2 die suh tgk num uh..aku tgk n aku cm knal je num ni..aku pon menjerit la kt die..aku jerit nme die n die ckp mmg die pon..terkejot aku ttibe je abg aku kol setelah setahun menghilang..pergh!!aku rindu giler kt die n skunk die kiteorg janji xnk lost kontek lagi..AKU SAYANG GILE LA KT ABG AKU UH!!
<3 <3 <3

No comments:

Post a Comment