Thursday, December 2, 2010

thx being my gud fwenz dear..

xsgka kan kate xnk cpl wt mse ni ttibe je dh cpl 1st december ritu..dh la xbgtau..diam2 jew..dr dulu lagi aku mmg xcaye lau laki ckp kt aku SEKADAR ADEK ANGKAT JEW sbb mmg xkan btol punyer la...adek agkt ape lau mesra semcm jer kan??hmmm...mmg korg akan pkir aku ni jeles..hahhahaha..actually aku bengang je ngan laki cmni sbb aku dh pna kne..aku kne time aku f3 dlu..dh la malas nk igt kesah lme lgpon bkn skali aku kne..dh byk kali gak..cume aku je blom wat cmtu lg kt abg agkt aku n aku mmg xsmpi ati nk wt cmtu..aku dh byk kali kne xkan la aku ni kejam sgt nk bg gurl len kne kot..

dun be noty2 k..


OPS,aku meluahkan pasaan lak..kan aku dh xkenang zaman dlu2 (mcm tua sgt je aku ni)..actually,aku just nk ucapkan CONGRETS to mmbe aku sorg ni..nme glamor die SHARK SEVEN..sbb die la aku tringat kisah silam aku uh..die cpl ngn 'adek agkt' die..ntah spe ntah aku xknal pon..i hope u bahagia lak ek..tp jgn la smpi lupekan i ni..lupekan mmbe plak..mmg nk kne la kan lau lupekan i (mara la)..aku ske sgt dgr peribahase ni ABES MADU SEPAH DI BUANG..:)

No comments:

Post a Comment