Monday, January 3, 2011

1st day in UITM here....

1st yg bermule dgn baek..pkol 6pg aku dh bgn dgn semangatnyer..hahahah..lpas mandy jew tros on9..hahahaha..buat pertama kali jgak la aku brekfes kt segamat ni..hahha..xpna di buat aku pg2 mkn..hahhaha..kelas pertama aku d blok kayangan..wah,pg dh kne mendaki n kelas plak tingkat atas skali..hahahha...mmg terbaek pg2 dh kne exercise..haha..lantak lak,2bulan aku dok umah xkua..(gmok sudah)
masok klas jew aku blur jap..sorg pon aku xknal kecuali mimi,khalis n kinah..hahahha..cam mase part 1 jew..kelas aku yg pg uh kelas BEL..lecture aku uh terbaek la..lemah lembut lg..aku ske3..hope die maintain die punye lmbut smpi abes sem..hahahah,,(mulut jahat ni)..

kelas kedua aku lak kelas FAR...aku dpt lecture miss FATIMA..die ok n aku ase  insyaallah aku leh paham die ajar cam AZURA ajar aku dlu..hahhaha(ttibe rindu cikgu akaun skola aku..)bese la kan kelas mule2 ni mne la blajar sgt..sesi perkenalan jelah..bagos la uh..aku xknal spe pon kan..hahahah..tp skunk ni aku dh lupe spe2 nme dorg uh..hahhaa(pelupe upenyer..),,xkesah la esk maseh ade lg kan..sius aku ase cam best je kelas aku uh..hope smpi abes sem la aku ase best jew.AMIN!!k la,dh mlm ni n aku pon dh ngntuk tahap cipan..aku nk tido laa..gudnyte n insyaallah aku update lg eskk..tata titi tutu...

No comments:

Post a Comment