Monday, November 29, 2010

~~~i'm not ur princess ~~~



aku tringin sgt nk jd princess..sbb arwah nenek aku ckp die pasti satu ari nty aku akn jd princess pd sumone n aku akn sll epy ngn die..korg gelak kew??lantak  la yg pasti aku akan sentiase percaya ape yg arwah nenek aku ckp uh..tp  spe sumone tuh??di mne die??



lau aku ni princess mzti psngnnyer prince kan??smpi skunk aku cr my prince tp xjmpe2..aku igt aku dh jmpe die tp upenyer aku slh..aku xpaham npe die sll ckp aku ni xsesuai utk die..jahat sgt ke aku??or baek sgt ke aku ni smpi ssh sgt die nk trime aku??or sbb aku ni degil?? ye,aku mgaku aku ni mmg kedegilan aku ni tahap tggi gunung kinabalu uh tp lau kne ngn crenyer aku leh berlembut sbb bnde uh mmg pna berlaku..hnyer seseorg je yg dpt lmbutkan kedegilan aku uh..


where is my prince charming??
mne u??
i really need u now dear..




mgkin ni hnyer la angan2 aku jew tp skuang2 nyer aku d matlamat kan..aku tau ape yg aku nk..lantak la korg nk ckp ape..bcoz i know sumday my fairy tales will come true..
aku pasti cerita dongeng aku ni akn wujud dlm realiti..

No comments:

Post a Comment